Aankomst + eerste dagen

17 september 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Mijn eerste dagen in Kaapstad zijn goed verlopen. Het huis waarin ik verblijf ziet er netjes uit en de mensen zijn allemaal even aardig.

Maandag heb ik mijn introductie dag gehad op stage. Hier ga ik meelopen met het ‘first thousand day programme’ en de ‘after schools club’. (Hierover vertel ik later meer).

Vandaag zou mijn eerste echte stage dag zijn, maar vanochtend werden Danique en ik wakker met het bericht dat we vandaag niet hoefde te komen.

Zoals de foto’s laten zien, zijn we vandaag naar Bo-kaap gegaan. Bo-kaap is een kleurrijke buurt waarbij elk huis in een andere kleur is geverfd. Helaas een toeristische trekpleister wat het minder interessant maakt.

1. Marion Hellenbrand:
    17 september 2019
    Fijn dat het je zo goed bevalt in Kaapstad. Het ziet er kleurrijk en vrolijk uit. Gelukkig reis goed verlopen , geniet vandaag van je vrije dag.
    Groetjes Marion
  2. Thessy:
    19 september 2019
    Fijn dat je goed aangekomen bent! Niet alleen de huizen zijn kleurrijk maar de auto’s ook zo te zien. 🌈
  3. Huub fincken:
    6 oktober 2019
    hallo kerel het ziet er goed uit.hopelijk bevalt het daar.maak er een mooie tijd van.
    doe voorzichtig en blijf gezond.
    groetjes jose en huub
  4. Kay de Boer:
    5 november 2019
    Beste Huub en Jose,

Leuk dat je een berichtje gestuurd hebt, het is een ongelooflijke mooie ervaring. alles wat ik meemaak is bijzonder!